لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی زنجان برای شکست کرونا

فرماندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی زنجان، رسانه‌ها و همه افرادی که در حوزه کرونا مسئولیتی برعهده دارند باید برای پیشگیری از شیوع پیک ششم هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.
به گزارش ساقی آذربایجان پرویز خالقی در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در فرمانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امید است با هم‌افزایی و تعامل معاضدت دستگاه‌های اجرایی استان حکومت ویروس تاج‌دار کرونا بسیار کوتاه شود، اظهار کرد: اگر وضعیت شهرستان زنجان ایجاب کند باید همه دست به دست هم دهند تا با هماهنگی و قرار دادن امکانات مورد نیاز مشکل برطرف شود.
وی با اشاره به تشکیل ۱۲۰ جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و درگیر بودن همه دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی استان و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در بحث کرونا، افزود: در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های صادره تنها راه مصونیت از بیماری کرونا بوده که رسانه‌های استانی باید در این زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی کنند.
این مسئول با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی در خصوص فواید و محاسن تزریق و تلقیح واکسن کرونا و عوارض ناشی از دریافت نکردن این واکسن، تصریح کرد: باید همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان دست به دست هم دهند تا گرفتار پیک ششم بیماری کرونا نشویم.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تشکیل قرارگاه شهرستانی طرح شهید قاسم سلیمانی در زنجان، اظهار کرد: بسیج در بحث تیم‌های حمایتی اعم از حمایت در بحث خرید، تامین مایحتاج، حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا و غیره به صورت ابتکاری وارد شده و در بحث مراقبت و رهگیری نیز بسیج خواهران ورود کرده است.
محمد نجفی‌راد خاطرنشان کرد: در بحث رنگ‌بندی واکسیناسیون نقاط مختلف شهرستان زنجان، با کمک بسیج خواهران وضعیت مناطق تیره مانند اسلام‌آباد و بی‌سیم تغییر کرده است.

About Author