لیاقت هواداران ما قهرمانی است

مربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد که سخت‌ترین دیدار این تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا مصاف با تیم انتهای جدولی مس کرمان است.

تراکتور در هفته گذشته موفق شد از سد میهمانش پیکان عبور کرده و با سه امتیاز این بازی خانگی مکان چهارم جدول را از گل‌گهر پس بگیرد. اتفاقی که حالا سرنوشت کسب سهمیه آسیایی را در دست تیم محبوب پرشورها قرار داده و شاگردان پاکو خمز در صورت تثبیت موقعیت خود در سه بازی آخر به این مهم دست خواهند یافت. این درحالی است که با توجه به فاصله حداقلی تیم‌ها در کورس سهمیه تراکتوری‌ها کار آسانی نخواهند داشت‌ و باید در هفته‌های باقی مانده امتیازات لازم را جمع کنند.

در همین خصوص، محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با ما ضمن اشاره به وضعیت رو به رشد این تیم اظهار داشت: الحمدلله تیم روند صعودی دارد و مجموعه باشگاه تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا در سه بازی آخر نیز بهترین نتایج را کسب کنیم. حضور خیل عظیم هواداران در بازی با سپاهان واقعا ما را شرمنده کرد و امیدوارم که با کسب سهمیه آسیایی بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم. البته باید این نکته را هم مدنظر داشته باشیم که آقای خمز تیم را نبسته‌اند و کار سختی داریم اما انصافا همه اعضای تیم با جان و دل تلاش می‌کنند تا رتبه چهارم لیگ و سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم.

وی در مورد سه دیدار باقی مانده تراکتور گفت: فکر می‌کنم سخت‌ترین دیدار ما بازی پیش‌رو با مس کرمان باشد چون پیش‌بینی‌ام این است که تکلیف قهرمانی تا هفته آخر مشخص خواهد شد و بازی با استقلال اهمیت خود را برای حریف از دست خواهد داد، هرچند همیشه بازی دو تیم برای هواداران مهم است. ما هفته به هفته پیش ‌می‌رویم و درحال حاضر به فکر بازی با مس کرمان هستیم‌. از آنجایی که مسی‌ها با شکست در دربی کرمان شرایط حساسی در جدول پیدا کرده‌اند قطعا می‌آیند تا در این بازی امتیاز بگیرند ولی ما هم برای حفظ جایگاه‌مان نیاز به پیروزی داریم و باید با تمرکز باشیم تا به هدف‌مان برسیم.

تراکتور از معدود تیم‌های لیگ است که کارش را برای فصل آینده خیلی زود استارت زده است. وقتی از نصرتی درباره برنامه تیم و دغدغه هواداران که در وهله نخست حفظ بازیکنان کلیدی است پرسیدیم، او در واکنش مطرح کرد: ما کمیته نقل‌وانتقالاتی داریم که در راس آن، آقای خمز مشغول بررسی تقویت تیم برای فصل آینده هستند. برنامه کادرفنی این است تا قرارداد بازیکنانی که عملکرد خوبی داشتند، تمدید و نقاط ضعف نیز با جذب نفرات باکیفیت پوشش داده شود‌.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تمدید قرارداد آقای خمز، ثبات که حلقه گمشده تراکتور بود در تیم درحال شکل‌گیری است و من این اطمینان را به هواداران می‌دهم که برای فصل آینده تیمی در قواره مدعی قهرمانی بسته خواهد شد. هواداران ما لیاقت قهرمانی را دارند.

مربی تراکتور راجع به کاهش محرومیت میلاد کر بازیکن جوان این تیم نیز تاکید کرد: من از جزئیات محرومیت میلاد کر خبر ندارم لذا نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم. خداراشکر می‌کنم که اعتراض باشگاه جواب داد و محرومیت این بازیکن کمتر شد اما این اتفاق باید درس عبرتی برای بقیه بازیکنان جوان باشد تا فقط روی فوتبال و پیشرفت خود تمرکز کنند.

نصرتی در خاتمه ابراز داشت: باید از حمایت رسانه‌های بومی که با دلسوزی برای کمک به تیم کار می‌کنند، تشکر کنم. همچنین از هواداران‌مان که به وجود آن‌ها می‌بالیم. متاسفانه پس از شروع بیماری کرونا مسابقات تحت تاثیر قرار گرفته و استقبال کم شده بود اما در دو بازی گذشته هواداران با حضور گرمشان شور و شوق خاصی را به فوتبال کشور تزریق کردند که قابل تمجید و قدردانی است.

انتهای پیام/

About Author