ماجرای فوتبالیست سفارشی و مدیر متهم به دلالی

یکی از بازیکنان جوان فوتبال ایران در حالی قراردادهای مهمی امضا کرده که عملکرد درخشانی نداشته و یکی ازمدیران فوتبال نیز حداقل در سه قرارداد اخیر او نقش ایفا کرده است.

اهالی فوتبال ایران با واژه‌هایی مثل “بازیکن سفارشی” یا “بازیکن پولی” بیگانه نیستند و این پدیده که در تیم‌های رده پایین زیاد وجود دارد، حتی در لیگ برتر هم دیده می‌شود و مثال‌های زیادی می‌توان زد از بازیکنانی که حتی در بزرگترین تیم‌ها عضویت یافتند و بعد از ترک این تیم‌ها محو شدند.

این بازیکنان معمولا از طریق برخی افراد با توافق پشت پرده به عضویت تیم‌ها در می‌آیند و البته فرصت بازی هم پیدا نمی‌کنند و در برخی موارد کارشان به ثبت قرارداد هم نمی‌رسد!

یکی از این موارد بازیکنی جوان است که با وجود سن پایین تا الان حداقل با سه تیم مطرح و پرطرفدار لیگ برتری قرارداد امضا کرده و حسابی نامش را بر سر زبان‌ها انداخته اما تعداد بازی‌های رسمی او هرگز با تعداد تیم‌هایی که عضوشان بوده، تناسبی ندارد.

جالب اینکه یکی از مدیران فعلی فوتبال در قراردادهایی که این بازیکن جوان طی سال‌های اخیر امضا کرد، نقش مهم داشته و متهم به دست داشتن در دلالی است.

نکته جالب‌تر این است که بازیکن مذکور در پست مهاجم بازی می‌کند اما با وجود عضویت در چند تیم لیگ برتری حتی موفق به زدن یک گل هم نشده و با این حال به اندازه یک آقای گل مورد توجه قرار می‌گیرد!

About Author