متخلفان شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل کالا در اردبیل نقره داغ شدند

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به تخلفات شرکت‌ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان رسیدگی و ۱۵۶ رای صادر شد.
به گزارش ساقی آذربایجان رضا شیرین زاده با اعلام این خبر افزود: از این میزان رای ۱۳۹ مورد مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۷ رای متعلق به کمیسیون ماده ۱۲ است. وی تصریح کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس ها در میادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون ها دانست.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: خدمات شرکت های متخلف کالا و مسافر از ۱ تا ۳ ماه قطع می شود و در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مذکور مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو کند.
وی بیان کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام گیرد.

About Author