باید احساس نا امنی را از مردم دورکرد

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به جرایمی که در سطح شهر اتفاق می افتد، گفت: رخ دادن این جرایم هرچند خُرد باشد ممکن است در ذهن و اجتماع مردم ایجاد ناامنی نماید و با پایش مستمر قضایی انتظامی در مکان‌ها و زمان‌هایی مختلف، باید احساس ناامنی را از مردم دور کرد.
به گزارش ساقی آذربایجان دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه شهرام کرمی در نشست مشترک قضایی و انتظامی به مناسبت هفته ناجا تأکید کرد: حضور به موقع و سریع پلیس در محل جرم از جمله اقدامات موثر و بازدارنده است که می تواند به آرامش اجتماعی کمک کند.
دادستان کرمانشاه، واکنش سریع رسانه ای در خصوص جرایم مهم اجتماعی از سوی مسوولین قضایی و انتظامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مهم می تواند به مردم اطلاع و اطمینان دهد که موضوع در حال پیگیری است و جای نگرانی ندارد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه کرمی اضافه کرد: از دیگر اقدامات اساسی پایش اراذل و اوباش نوظهور سطح شهر است که باید همواره در دستور کار قرار گیرد. در این خصوص رصد و پایش خودروهای مشکوک می تواند عامل بازدارنده و پیشگیرانه باشد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه یادآور شد: متاسفانه ورودی پرونده ها به دادگستری باتوجه به محدودیت های منابع انسانی زیاد شده است. بنابراین استفاده از ظرفیت سازش می تواند بسیاری از ورودی را کاهش دهد و در رسیدگی دقیق به پرونده های مهم موثر باشد.
نشست مشترک قضایی و انتظامی در آغاز هفته ناجا به منظور هم افزایی مفید و موثر بیشتر و کنترل و رصد بیشتر جرایم با حضور مسوولین ارشد این ۲ نهاد برگزار شد.

About Author