مجتمع سینمایی کرج در کنار پارک ایران کوچک احداث می‌شود

مجتمع سینمایی کرج در کنار پارک ایران کوچک احداث می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عمار ایزدیار با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره جدید به یک جمع بندی در ارتباط با مشکلات سینما هجرت کرج رسیده است ، گفت: مجتمع سینمایی جدید کرج در جوار پارک ایران کوچک در منطقه جهانشهر احداث می‌شود.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج افزود: این سینما جایگزین سینما هجرت کرج است و توافقات لازم با حوزه هنری و سازمان تبلیغات برای این کار انجام شده است.
عمار ایزدیار، با بیان اینکه سینما هجرت در مکان کنونی مشکلاتی رابرای مردم منطقه و رفت و آمد شهروندان ایجاد کرده است، عنوان کرد: با جابجایی این سینما که قدمت تاریخی نیز ندارد و فقط می توان گفت یک نوستالژی برای برخی از افراد محسوب می‌شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و ورودی در میدان کرج مرتفع می‌شود.
عضو شورای شهر کرج نیز با بیان اینکه باشگاه میلاد با کاربری فرهنگسرا ساخته و احداث شده است، گفت: تلاش شورای ششم بازگرداندن این بنا به کاربری اصلی خود است تا مردم بتوانند از فضاهای فرهنگی و هنری شهر خود استفاده لازم را ببرند.
ایزدیار با بیان اینکه اولویت امروزی مردم در ورودی شهر کرج معبر و نبود ترافیک است ، اضافه کرد: سراهای مطالعه در ۱۰ منطقه کم برخوردار کرج به زودی راه اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این سراها به پایان رسیده و در حال حاضر در قسمت تجهیز آن هستیم ، گفت: اولویت ما این است سراهای مطالعه در دست فعالان حوزه فرهنگ و هنر باشد و با چند مرکز نیز به توافق رسیده ایم که به زودی آماده بهره برداری است.
عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شورای ششم به دنبال احداث و تکمیل دریاچه مصنوعی در ورودی شهر کرج است، اضافه کرد: جلسات این طرح هر هفته با محوریت کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت‌ها در حال برگزاری است و مشکلاتی که با آب منطقه ای البرز در زمینه این طرح وجود داشت حل شد.
وی با اشاره به اینکه مدل اقتصادی این طرح در حال حاضر طراحی شده است ، اضافه کرد: برآورد اولیه نیاز این طرح به سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی است و موضوع حق آبه این دریاچه نیز با توافقات انجام شده از وزارت نیرو تامین می‌شود.

About Author