محرومیت بیله سوار از حداقل حقوق خود

امام جمعه بیله سوار گفت: محرومیت شهرستان بیله سوار غیرقابل تصور است و تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار می تواند التیام بخش این محرومیت باشد.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه این شهر، ضمن قدردانی از استاندار اردبیل و هیئت دولت و قبول سفر آیت الله رئیسی جهت سفر به استان اردبیل، خواستار تشکیل شورای اداری در شهرستان مرزی و محروم بیله سوار شد.
امام جمعه بیله سوار حجت الاسلام جابر عزیزی در ادامه با اشاره به روحیه محرومیت زدایی آیت الله رئیسی و هیئت دولت، از رئیس جمهوری خواست اولویت سفر خود را در استان، به مناطق محروم روستایی و عشایری شهرستان مرزی بیله سوار اختصاص دهد.
خطیب جمعه بیله سوار در ادامه خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان استانی در توسعه استان نگاه عادلانه داشته و تمام مناطق استان را از مواهب نظام به صورت مساوی بهره مند سازند.
حجت اسلام عزیزی در ادامه تصریح کرد: محرومیت شهرستان بیله سوار غیرقابل تصور است و تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار می‌تواند آلام بخش این محرومیت باشد.
امام جمعه بیله سوار حجت الاسلام جابر عزیزی در پایان خطاب به شورای نگهبان گفت: شورای محترم نگهبان در جهت صیانت از نظام و انقلاب، رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رصد نموده، با سلطه طلبی، زیاده خواهی و مانع تراشی آنان در جهت تولید و اشتغال برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

About Author