مدیران دستگاه های اجرایی تا پایان شهریور اسناد خزانه کرمان را جذب کنند

استاندار کرمان دکتر”علی زینی‌وند” در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران استان حتماً باید تا پایان شهریور اسناد خزانه خود را جذب کنند، افزود: مدیران ملزم هستند به هر طریقی که شده این اعتبار را جذب نموده و اجازه ندهند این اعتبارات برگردد.
به گزارش ساقی آذربایجان وی اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی استان قدرت مانوری در توزیع اعتبارات ندارد و این یک واقعیت است و محدودیت توزیع اعتبارات در استان ناخواسته به فرمانداری‌ها نیز تحمیل می‌شود.
زینی‌وند تصریح کرد: قانون، توزیع اعتبارات را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داده که جای اعتراض هم دارد در حالی که توزیع اعتبارات باید متوازن انجام شود و نسبت به مشکلات منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که این امکان وجود ندارد.
استاندار کرمان بیان کرد: مبادله موافقت نامه‌های دستگاه‌های اجرایی باید تا ۲۰ شهریورماه جاری انجام شود و دستگاه‌ها نباید این کار را به دقایق پایانی موکول کنند.
“جعفر رودری” رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تا پایان ماه جاری فرصت جذب اسناد خزانه وجود دارد، گفت: رخی ادارات هنوز اسناد خود را به طور کامل جذب نکرده اند.
استاندار کرمان دکتر”علی زینی‌وند افزود: حقوق کارکنان دولت تا پایان ماه گذشته پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
رودری با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد از بودجه تملک دارایی استان کرمان تخصیص داده شده، افزود: ۲۱۵ میلیارد تومان بدهی‌های دستگاه‌های اداری استان به پیمانکاران از طریق تهاتر تسویه شده است.
وی بیان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار آب روستایی به استان اختصاص داده شده است.

About Author