مدیران شهرستان ورزقان از گزارش‌های خلاف واقع ‍پرهیز کنند

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه اولین درخواست ما در مورد باشگاه از شرکت صنایع ملی مس استقرار کامل باشگاه در شهرستان ورزقان است، گفت: از گزارش های صوری و نمایشی بیزارم! مردم فهیم منطقه نیز از این گزارش ها گلایه مند هستند و لذا انتظار داریم مدیران شهرستان از گزارش های خلاف واقع پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فضلی امام جمعه شهرستان ورزقان در دیدار رئیس، کارکنان و روسای هیئت های ورزشی ضمن تبریک هفته تبریت بدنی اظهار داشت: از زحمات ورزشکاران، رئیس، کارکنان، روسای هیئت های ورزشی تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه ورزقان گفت: درخواست داریم به ورزش‌های همگانی بیش از پیش توجه شود. باید ورزش همگانی در بین مردم نهادینه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: مسائل دینی فارغ از سایر مسائل نیست. لازم است ورزشکاران بدانند به عنوان امام جمعه فقط دنبال اقامه نماز نیستم بلکه سایر مسائل ورزشی، اجتماعی، اشتغال، محرومیت زدایی و توسعه منطقه را هم به جد پیگیر هستم.

فضلی تاکید کرد: باید از دست ورزشکاران گرفت و از آن ها حمایت کرد. خوشبختانه در شهرستان ثروت خدادادی زیادی داریم اما متاسفانه همین سرمایه خدادادی منطقه بنام ورزقان و کام دیگران میباشد.

وی ادامه داد: از روزی که در ورزقان حضور دارم مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان را پیگیر هستم و چندین مورد با مسئولان ورزشی و مسئولان شرکت صنایع ملی مس در این خصوص گفتگو کردیم که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: اولین درخواست ما در مورد باشگاه از شرکت صنایع ملی مس استقرار کامل باشگاه در شهرستان ورزقان است.

امام جمعه ورزقان در بخش دیگری از صحبت‌ها خود متذکر شد: از گزارش‌های صوری و نمایشی بیزارم! مردم فهیم منطقه نیز از این گزارش‌ها گلایه‌مند هستند از این رو انتظار داریم مدیران شهرستان از گزارش‌های خلاف واقع پرهیز کنند.

امام جمعه شهرستان ورزقان در ادامه خطاب به رئیس ورزش و جوانان گفت: باید ورزشکاران قهرمان و مدال آور ورزقانی در رشته های مختلف را به مردم معرفی و شناساند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ورزقان در ادامه گفت: مردم آگاه و فهیم منطقه مطمئن باشند. در رابطه با حوزه ورزش شهرستان و همچنین در مورد خدمات باشگاه تا حصول نتیجه و بهره مند شدن مردم شهرستان از امکانات کافی ورزشی موضوع را پیگیری می کنم.

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان از ورزقان و برای ورزقان است. لذا خدماتش نیز باید بیش از پیش برای مردم ورزقان باشد. این موضوع مطالبه عموم مردم شهرستان است و باید مسئولان شهرستان پیگیر و پاسخگو باشند.

در ابتدای این دیدار حضرتیان رئیس ورزش و جوانان شهرستان ورزقان و روسای هیئت های ورزشی از وضعیت اداده و هئیت ها گزارشی ارایه کردند.

About Author