مدیری که ۹۹/۹۹ درصد سخنانش آبکی بود!

به گزارش ساقی آذربایجان، اظهارات کاظم محمودی، سرپرست یا مدیر تیم تراکتور در برنامه موج ورزش شبکه استانی سهند که از احتمال ۹۹/۹۹ درصدی تمدید قرارداد «ارطغرل ساغلام» سرمربی این تیم خبر داد، با منتفی شدن ادامه حضور سرمربی ترکیه‌ای در جمع سرخ‌پوشان به سوژه انتقادی هواداران این تیم تبدیل شده است.

محمودی در این برنامه تلویزیونی به عنوان نماینده باشگاه تراکتور حضور یافت تا در مورد مسائل مختلف این باشگاه در جهت رفع نگرانی هواداران صحبت کند لیکن هیچ یک از اظهارات و وعده‌های او با اتفاقاتی که در ادامه در تراکتور به وقوع پیوست، همخوانی نداشته و به بیانی صحیح‌تر، خلاف آن‌ها رخ داده است.

علاوه بر موضوع ۹۹/۹۹ درصد، یکی دیگر از مباحثی که از زبان کاظم محمودی حاشیه‌ساز شد اظهارات متناقض او با علی خطیر مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور در مورد پیش‌نویس قرارداد سرمربی این تیم بود. جایی که محمودی اعلام کرد این پیش‌نویس آماده شده و قرار است به ساغلام ارسال شود اما لحظاتی بعد خطیر گفت که به سرمربی ترکیه‌ای ارسال شده است!

سوالی که درباره اظهارات ضدونقیض محمودی می‌توان مطرح کرد، این است که اگر وی از روند مذاکرات با ساغلام بی‌خبر بوده چرا به عنوان مسئول آگاه در رسانه ملی حضور یافته و اگر واقعا اطلاع داشته چرا مباحث را به صورت غیرواقعی بیان کرده است؟ این درحالی است که وی به عنوان نماینده باشگاه تراکتور موظف بود تا در قبال نگرانی هواداران پاسخ صحیح و روشن ارائه نماید.

اما اظهارنظر ناباورانه کاظم محمودی راجع به برنامه تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات بود که او اعلام کرد: “ما منتظر شروع نقل‌وانتقالات هستیم تا قیمت‌ها دستمان بیاید و سپس برای خرید بازیکن اقدام کنیم”. سخنی بسیار عجیب که در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد و هواداران تراکتور این اظهارنظر مدیر تیم خود را به باد تمسخر گرفتند.

درحال حاضر، پایان همکاری تراکتوری‌ها با ارطغرل ساغلام که برخلاف وعده‌های محمودی بود، انتقادات را از این مسئول به شدت افزایش داده است. موضوع قابل تأمل دیگر در مورد سرپرست تراکتور امتناع وی از پاسخگویی به اصحاب رسانه پس از حضور در آن برنامه است که البته این مورد منحصر به او نبوده و تمامی مسئولان باشگاه تراکتور از دسترس خارج شده‌اند.

آنچه که مسلم است، تراکتور برای خروج از شرایط نابسامان فعلی نیاز به اصطلاحات اساسی دارد و بدون تردید یکی از پست‌هایی که در این تیم باید تقویت شود، مدیر تیم است. کاظم محمودی که در مقاطع مختلف در دوران قبل و بعد از خصوصی‌سازی تراکتور این سمت را عهده‌دار بوده، با وجود کسب تجربیات چندین ساله از حضور در چنین مسئولیتی، بسیار ضعیف نشان داده است.

About Author