مرد پلید مترو بازداشت شد

رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در تبریز خبر داد.
سرهنگ صابر عباس زاده گفت: با افزایش وقوع سرقت خودرو پراید در سطح تبریز دستگیر سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با دستگیری سارق به هویت م- ز توسط ماموران گشت کلانتری حین سرقت خودرو پراید و ارجاع پرونده به اداره مبارزه با سرقت مشخص شد سارق حرفه ای بوده و بصورت باندی اقدام به سرقت می کردند.
سرهنگ عباس زاده افزود: در بازجویی فنی و علمی پلیس محرز شد نامبرده با همدستی ‘س- خ’ و خانمی به هویت آ- ب با استفاده از شاه کلید ۱۵ دستگاه خودرو پراید را سرقت کرده اند.
وی اظهارکرد: اعضای باند دستگیر شده اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشته و پایین بودن سیستم امنیتی خودرو توسط کارخانه های سازنده و عدم نصب دزدگیر و قفل فرمان توسط دارنندگان خودرو از عوامل اصلی سرقت های اخیر بوده است.
فرمانده انتظامی شبستر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بخش صوفیان این شهرستان در ۲۴ ساعته گذشته اجرا شد.
سرهنگ ‘علی صفایی’ افزود: با شناسایی مناطق آلوده این بخش در یک عملیات منسجم پلیسی پنج نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از آنان مقادیری تریاک و آلات استعمال کشف و ضبط شد.

About Author