مسئولان آذربایجان غربی زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت آذربایجان غربی از ظرفیت های طبیعی زیادی برخوردار است مسئولان زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند.
به گزارش ساقی آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: مسئولان استانی در راستای جذب سرمایه‌گذار اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده‌اند که باید ادامه دار باشد.
وی ادامه داد: تبیین فرصت‌ها و تهدیدها، دادن امید و اعتماد به نفس به مردم در شرایطی که مهمترین هدف دشمن از اقدامات و توطئه‌های کنونی ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است، از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه نباید مسئولان در جامعه به گونه‌ای رفتار یا صحبت کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی نشان داده‌اند که همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است اظهار داشت: نباید مسئولان در جامعه به گونه‌ای رفتار کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اضافه کرد: اصلاحات اقتصادی و مشکلات کشور نیازمند زمان است از این‌رو باید به دولت مردمی و جدید فرصت داد تا این مشکلات چندین ساله را با نگاهی امیدوارنه حل کند.
وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: کار پرستاری کار سختی است و پرستاران امورات سخت‌تری نسبت به پزشکان در طول درمان بیماران دارند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر رسیدگی به مشکلات پرستاران، گفت: مسئولان و مردم ارزش و مقام پرستار و پرستاری را بدانند و پرستاران باید به جایگاه ویژه خود برسند.

About Author