مسئولان از کلنگ زنی طرح های غیر عملی پرهیز کنند

امام جمعه خلخال گفت:انتظار از مسئولان پرهیز از کلنگ زنی طرح ها و پروژه هایی است که امکان عملی شدن آنها وجود ندارد .
به گزارش ساقی آذربایجان ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال با اشاره به کلنگ زنی ۲ پروژه نوسازی مدارس و راه عشایری در سال جاری در خلخال و توقف آنها بلافاصله پس از شروع افزود: این گونه اقدامات زیبنده مسئولان نیست و امیدوار هستیم که این گونه کارها هرگز تکرار نشود .
او اظهار کرد: طرح ها و پروژه های عمرانی افتتاح شده ایام دهه مبارک فجر امسال در خلخال طرح های آنچنان تاثیرگذار در زندگی مردم منطقه نیستند و امیدوار هستیم دولت سیزدهم طرح های قابل قبول و تاثیرگذاری را برای ایام دهه فجر سال آتی در این شهرستان آماده کند .
وی با تقدیر از حضور بنیاد علوی و بنیاد برکت در این شهرستان و تلاش برای سرمایه گذاری جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتثصادی مردم منطقه اظهار کرد: انتظار از این دو نهاد سرمایه گذاری و هزینه کرد اعتبار در ایجاد زیر ساختهای مورد نیاز شهرستان از جمله راه اندازی سدهای معیشتی برای توسعه بخش کشاورزی ،توسعه و بهسازی راه های ارتباطی منطقه و پرهیز از خرد کردن اعتبارات و تسهیلات بانکی برای دست یابی به اهداف واقعی توسعه و اشتغال خلخال است .
خطیب جمعه خلخال با اشاره به بیانات آخر مقام معظم رهبری اظهارکرد: همانطور که مقام عظمای ولایت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عمل به توصیه پزشکان و دست اندرکاران بهداشت و درمان و استفاده از ماسک توسط آحاد مختلف جامعه تاکید داشتند انتظار از مردم فهیم و با فرهنگ این شهرستان نیز رعایت پروتکل ها برای دست یابی به اهداف ریشه کنی این ویروس از جامعه است .
امام جمعه خلخال گفت:هرکس که دانسته و با اهمال و بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی موجب آلودگی و ابتلای یک شخص سالم به کرونا شود قطعا در دنیا و آخرت مسئول و جوابگوی اعمال نسنجیده خود بوده و عواقب آن را باید متحمل شود .
وی با تبریک و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:دشمنان ملت و معاندین نظام اسلامی ایران همواره در تلاش برای جابجایی تاریخ و زیبا نشان دادن چهره زشت رژیم طاغوت پهلوی و کم رنگ کردن خدمات بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی با بزرگ نمایی مشکلاتی هم چون مشکلات اقتصادی هستند . او بیان کرد: در چنین وضعیتی وظیفه شرعی و قانونی همه ملت این است که با جهاد تبیین انقلاب در مقابل هجمه های رسانه ای و فضای مجازی دشمن قد علم کرده و توطئه های دشمن را در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی ،اقتصادی ،علمی و فرهنگی خنثی کنند. .

About Author