مظلومیت تیم والیبال بانوان منافی تبریز

تیم والیبال بانوان منافی تبریز با بی‌توجهی مسئولان استانی و شهری آماده میزبانی از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور می‌شود.

فهیمه منافی، سرمربی تیم والیبال بانوان منافی تبریز روز گذشته در جمع خبرنگاران از بی‌توجهی‌ و بی‌مهری‌های مسئولان ورزش استانی و شهری تبریز نسب به تیمش و تنهایی این تیم در مسابقات باشگاهی کشور سخن گفت. تیمی که در روزهای آینده میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان خواهد بود و امید زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

او در بخشی از اظهاراتش با انتقاد از عدم حمایت مسئولان شهری گفت: نامه‌ای به آقای دبیری نوشتیم که از طرف شهرداری تبریز به ما کمک شود و ایشان نامه را امضا کرده و ذیل آن خطاب به آقای سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش نگاشتند که این اتفاق بیفتد. اما وقتی نامه را پیش آقای سهرابی بردیم، ایشان گفتند طبق مصوبه شورا امکان کمک به ورزش قهرمانی وجود ندارد و ما هر چه گفتیم که این دستور آقای دبیری است، بازهم افاقه نکرد. الان از آن نامه هم خبری نداریم! شهرداری تبریز به عنوان کمک فقط یک هفته به ما پارتیشن دور زمین امانت داد!

این اظهارات سرمربی تیم والیبال بانوان منافی تبریز درحالی است که وی سال‌ها به عنوان مربی در باشگاه شهرداری تبریز حضور داشته و با وجود شناختی که به واسطه این همکاری از او در سازمان ورزش شهرداری تبریز وجود دارد، اما درخواست کمکش که در راستای رفع مشکلات سخت‎‌افزاری این تیم بوده، مورد موافقت این سازمان قرار نگرفته است.

اما سازمان ورزش شهرداری تبریز درحالی با این درخواست مخالفت کرده است که چندی پیش برای افتتاح ورزشگاه قویدل تبریز از بازیکنان سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس دعوت به عمل آورده بود و این کار که به نظر می‌رسید جنبه خودنمایی دارد، قطعاً هزینه‌هایی را هم برای این سازمان تراشیده است. در باب قیاس این دو اتفاق باید از مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز پرسید: «دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!»

همچنین در خصوص این رفتار متناقض مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز لازم به اشاره است که احیای این سازمان با متمرکز شدن فعالیت‌هایش بر روی ورزش همگانی طبق مصوبه شورای شهر تبریز بهانه‌ خوبی به دست مدیران ورزشی شهرداری تبریز برای عدم حمایت از تیم‌ها و ورزشکاران در عرصه ورزش قهرمانی داده است که جای تامل دارد و گویا نظارتی برای ولخرجی‌های بی حساب و کتاب این سازمان وجود ندارد.

About Author