نامه علی مرادی به وزیر ورزش برای بازگشت به وزنه‌برداری

سرپرست مدیریت مالی و توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: علی مرادی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی حکم بازنشستگی خود شده است.
امیرحسین مطلبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازگشت دوباره علی مرادی به فدراسیون وزنه برداری با توجه ابلاغ حکم بازنشستگی وی، اظهار کرد: مرادی یکی از روسای فدراسیون قوی و خوشنام است که طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی حکم بازنشستگی خود شده است. در این زمینه سجادی دستور داد بر اساس قوانین و مقررات، موضوع بازنشستگی او مورد بررسی قرار بگیرد.
وی گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور پولادگر، سرپرست معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و شخص وزیر ورزش داشته باشیم تا موضوع بازنشستگی وی مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که قانون اجازه بدهد، امکان بازگشت دوباره او به فدراسیون وزنه برداری وجود دارد. البته بر اساس پرونده پرسنلی موجود در وزارت ورزش، ۳۵ سال خدمت او پر شده و بازنشسته است. علی مرادی فردی قانونمند است و اگر قانون به او اجازه فعالیت دوباره ندهد، قطعا این مساله را می‌پذیرد و دیگر پیگیر بازگشت خود به فدراسیون وزنه برداری نخواهد بود.

About Author