نخستین جشنواره استارت آپ گردشگری در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، نخستین جشنواره استارتاپ گردشگری دیجیتال، محصولات و خدمات گردشگر و بازاریابی و اطلاع‌رسانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می شود.
امیر ارجمند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:رویداد استارتاپی گردشگری با هدف شناسایی ایده‌های برتر و حمایت از آن در جهت توسعه کسب‌وکارهای نوپا و با رویکرد ارتقای شاخص‌های اقتصادی این حوزه در آذر سال جاری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این رویداد بر پایه فرآیندهای استارتاپی تنظیم‌شده و مقرر شده ایده‌های جدید گردشگری شناسایی شوند و از آنها حمایت شود.
ارجمند افزود: این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری استان زنجان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه زنجان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار می‌شود.
وی ایجاد و توسعه اشتغال درزمینه گردشگری، توسعه تفکر به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی، معرفی و شناسایی حوزه‌های نوین و جدید مرتبط با گردشگری، شناسایی راهکارهای بهبود فرایند خدمت درزمینه گردشگری و غیره درزمینه تخصصی گردشگری را از دیگر اهداف این رویداد استانی ذکر کرد.
نخستین جشنواره استارتاپ گردشگری ۱۲ آذر امسال برگزار می شود.
مجموع آثار ثبتی استان زنجان ۸۷۹ اثر است که شامل ۷۷۶ اثر در فهرست میراث غیرمنقول، ۲۸ اثر در فهرست میراث منقول، ۵۶ اثر در فهرست میراث ناملموس، ۱۸ اثر در فهرست میراث طبیعی و یک اثر در فهرست میراث جهانی است.

About Author