نظارت بر بازار در استان زنجان ضعیف است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برخی مدیران در استان، میدانی نیستند و متاسفانه نظارت در استان زنجان ضعیف است.
به گزارش ساقی آذربایجان،آیت الله علی خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان در محل فرمانداری زنجان، گفت: پشت میز نشستن مدیران، مشکلی را حل نمی‌کند و باید مدیران برای راستی آزمایی اقدامات و فعالیت‌ها در میدان حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه برخی مدیران در استان، میدانی نیستند، اظهار کرد: اقتضای کار برخی دستگاه‌ها این است که مدیران آنها در میدان باشند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدیری که از اتاقش بیرون بیاید، در صحنه حضور داشته باشد و از نزدیک کاستی‌ها و محرومیت‌ها را ببیند، دردش می‌آید و مشکلات را حل می‌کند.
خاتمی با بیان اینکه چهار سال پیش گزارش شد که در منطقه‌ای ۲۵۰ خانه مسکونی بدون پروانه احداث شده و برخی دستگاه‌های خدمات رسان هم به آنان خدمات داده‌اند، ابراز داشت: چطور می‌شود که این تعداد خانه بدون پروانه ساخته می‌شود و ما در بروز مسائل و مشکلات عادتمان این است که دنبال مقصر می‌گردیم.
وی افزود: میزهای مدیریت، امانت هستند و خوش به حال کسانی که با وجدان آسوده در این مسئولیت‌ها امانت داری می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: متاسفانه نظارت در استان زنجان ضعیف است و ما در برخورد با امور در رودربایستی می‌مانیم در حالی که باید اقدام جدی انجام دهیم.
خاتمی بیان داشت: چرا باید در شهر زنجان ۲۰۰ بنگاه معاملاتی بدون مجوز وجود داشته باشد، این موارد ناشی از ضعف نظارت‌ها است و این مشکل باید حل شود.

About Author