نوری: استقلال باید بازیکنانی مثل دیاباته را جذب کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال باید بازیکنانِ خارجی را به خدمت بگیرد که از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشته و همچون دیاباته از همان هفته‌های ابتدایی خودش را با تیم وفق دهد.

«محمد نوری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در فصل جدید باید به سال‌ها ناکامی خود در لیگ برتر پایان داده و به مقامی دست پیدا کند که شایسته نام هواداران باشد.

وی افزود: سال‌هاست استقلال به خاطر ضعف‌های مدیریتی و تفکراتی که در وزارت ورزش و جوانان حاکم بود نتوانست به موفقیت برسد، حالا با اتفاقات و تغییراتی که رخ داده به نظر می‌رسد این اشکالات برطرف شده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: «مصطفی آجورلو» زمان زیادی نیست سکان مدیریت استقلال را بر عهده گرفته و باید به او زمان داد تا بتواند تفکرات مدیریتیش را پیاده کند.

وی گفت: فرهاد مجیدی استقلال را به سلیقه خود بسته و نفراتی را که می‌خواست به خدمت گرفته است،  به طور حتم تفکرات او در این فصل می تواند آبی‌پوشان را به موفقیت برساند.

نوری تاکید کرد: استقلال در برخی پست‌ها هنوز با کمبود بازیکن روبروست و باید تقویت شود. در پست‌های هافبک نفوذی و مهاجم، آبی‌پوشان نیاز به بازیکن دارند.

About Author