نگاه فدراسیون فوتبال برپایه برابری جنسیتی است

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: امیدواریم بتوانیم توسعه فوتبال و فوتسال بانوان را منسجم‌تر و با برنامه‌تر کنیم. نگاه فدراسیون فوتبال دانش بنیان و بر پایه برابری جنسیتی است.
به گزارش ایرنا، «شهاب الدین عزیزی‌خادم» ) در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های بانوان ایجاد عدالت و توزیع عادلانه فوتبال در استان‌هاست که باید به آن رسیدگی کنیم. نگاه حمایتی از سوی اعضای فراکسیون ورزش مجلس که از اردوی تیم ملی بازدید کردند و دیگر ارگان‌ها باعث خرسندی ما است و امیدوارم بتوانیم توسعه فوتبال و فوتسال بانوان را منسجم‌تر و بابرنامه‌تر از قبل دنبال کنیم.
وی حضور تیم بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را تبریک گفت و عنوان کرد: استعدادیابی در بخش فوتبال بانوان را به زودی راه‌اندازی می‌کنیم. موفقیت فوتبال بانوان می‌تواند به توسعه امید در کشور کمک کند و نگاه فدراسیون فوتبال دانش بنیان و بر پایه برابری جنسیتی است.
عزیزی‌خادم ادامه داد: اگر قرار است فوتبال بانوان رشد کند و در منطقه با حفظ کرامات اسلامی خودش را نشان دهد، نیازمند آموزش جدی است. در چند ماه گذشته رشد فوتبال بانوان تسریع و در این مسیر قدم‌های محکمی برداشته شده است. فدراسیون فوتبال نگاه علم‌محور و دانش‌بنیان را در نظر گرفته است.
وی با اشاره به درخشش داوران کشورمان در مسابقات مهم گفت: برای ما مهم است که یک داور خانم در مسابقات سطح بالا قضاوت می‌کند و باید این داوران را افزایش دهیم.
رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: افراد دلسوزی در گذشته بودند، اما این فدراسیون رفتار و عملکرد متفاوتی دارد. فدراسیون تشخیص داده است که باید تناسب را برقرار کند و فوتبال را در دل روستاها و شهرها ببرد.

About Author