نیازمند استفاده از تفکرات جوانان در شیوه ادارات استان اردبیل هستیم

استاندار اردبیل گفت: شیوه‌های اداره کشور نیازمند تغییر است که در این زمینه از روش‌های نو و تفکر جوانان مسیر رشد و توسعه را سرعت می‌بخشیم.
به گزارش ساقی آذربایجانسیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های اجرایی دهه مبارک فجر در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به آگاهی نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه مشارکت جوانان در نشاط‌افزایی انقلاب تاثیر بسزایی دارد. وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود تاریخی بنیان‌گذار جمهوری‌اسلامی ایران به میهن اسلامی نیز، بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بایستی بر محوریت تبیین ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیم به رشد و پیشرفت در هر عرصه دست یابیم و ارتقای علمی برای پیشرفت و آبادانی آینده کشور و استان را رقم خواهد زد.
استاندار اردبیل بیان کرد: توجه به جوانان برای ارتقای علمی لازمه رسیدن به پیشرفت و آبادانی است که در این زمینه درصدد هستیم با آگاهی‌یابی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفتمان و ارزش مسیر آینده را در جامعه فراهم کنیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و اگر بخواهیم به خواسته‌های خود دست یابیم باید به این مهم توجه گمارده شود.
عاملی بیان کرد: ارزش‌ها، مبانی و گفتمان‌های انقلاب اسلامی قابلیت تغییر ندارد و در این زمینه نیازمند تغییر در شیوه‌های اداره کشور هستیم که به همین منظور از روش‌های نو و تفکر جوانان برای رشد و بالندگی استان استفاده خواهد شد و بیش از پیش اقدامات مناسبی در این زمینه انجام خواهد یافت که امید می‌رود مورد توجه واقع شود.
وی تصریح کرد: توجه به عزت مردم، جلوگیری از تبعیض و استفاده از منابع کشور برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است که در این زمینه با اتکا به علم و تکنولوژی‌های روز و تبیین گفتمان و ارزش‌های انقلاب برای رسیدن به پیشرفت و آبادانی می‌توانیم شاهد تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

About Author