هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن شود

به گزارش ساقی آذربایجان، جواد رحمتی بعد از ظهر امروز  در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت است و هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان شود.

وی افزود: با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم‌افزایی همه دستگاه‌های ذی‌ربط، روند طرح اقدام ملی مسکن در استان شتاب بیشتری باید بگیرد.

رحمتی گفت: قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند.

وی اذعان داشت: در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تامین زمین مواجه هستیم،  باید دستگاه‌های مسؤول با شتاب بیشتری روند تامین زمین را حل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید خود را در این مورد دغدغه‌مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاه‌های مرتبط پذیرفته نیست.

در این جلسه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن  و شرکت عمران سهند در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن گزارش ارائه دادند  همچنین آخرین وضعیت تامین اراضی در شهرهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

About Author