واحد‌های تولیدی محصولات صادراتی خود را در سطح بین الملل بیشتر معرفی کنند

استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور مستمر و میدانی در واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها”صورت می‌گیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی صبح امروز در ادامه برنامه‌های یکشنبه‌های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از سه واحد صنعتی در حوزه نوشیدنی، کاغذ سازی و صنایع تبدیلی به صورت میدانی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد‌ها را بررسی کرد.
استاندار آذربایجان غربی در جریان بازدی از واحدهای تولیدی گفت: حضور مستمر و میدانی در واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها”صورت می‌گیرد.
در این بازدید‌ها مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی با طرح مسائل و مشکلات واحد، درخواست‌های خود را در جهت افزایش بهره وری و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال بیان کرده و مقام عالی استان نیز در گفتگو با مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، دستورات لازم را برای رفع موانع تولید این واحد صادر نمود.
استاندار آذربایجان غربی در بازدید از شرکت فرد آذربایجان یکی از مجموعه‌های بنیاد مستضعفان در ارومیه، با تاکید بر ضرورت نوسازی و تجهیز این کارخانه با تجهیزات نوین و استفاده از مدیران بومی، خواستار سرمایه گذاری جدی بنیاد مستضعفان در راستای ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در استان شد.
استاندار آذربایجان غربی معتمدیان همچنین در بازدید از کارخانه کاغذ سازی، با اشاره به ظرفیت این کارخانه در ایجاد فرصت‌های اشتغال و تامین بخشی از کاغذ مورد نیاز کشور، دستور تسریع در رفع موانع و مشکلات این واحد بویژه تامین برق و گاز را صادر کرد.
همچنین استاندار آذربایجان غربی در بازدید از کارخانه اروم نارین با اشاره به ظرفیت واحد‌های تولیدی استان در حوزه صادرات، گفت: ضروری است معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در سریعترین زمان تمامی ظرفیت‌های صادراتی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را احصاءو با استفاده از ظرفیت رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مختلف و بویژه کشور‌های همسایه زمینه صادرات این محصولات را فراهم کند.
وی همچنین خواستار حضور فعال اتاق بازرگانی و اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشور‌های مختلف در جهت معرفی بیشتر کالا‌های صادراتی استان شد.
محمدصادق معتمدیان در پایان این بازدید در گفتگو با رسانه‌ها با تاکید بر ادامه بازدید‌های میدانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، گفت: حضور مستمر و میدانی در واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در این بازدید‌ها که مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات نیز حضور دارند، در محل واحد‌های تولید و صنعتی مسائل و مشکلات بررسی و راهکار‌های رفع موانع تولید ارائه می‌شود.

About Author