واکنش ساعی به حضور پولادگر در وزارت ورزش

رییس جدید فدراسیون تکواندو باید از این پس نیز با رییس قدیمی این فدراسیون در مقامی جدید همکاری کند.
به گزارش “ورزش سه”، هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران که چند روز قبل در یک رقابت نزدیک با سیدمحمد پولادگر توانست ریاست فدراسیون تکواندو را برای ۴ سال پیش رو در دست بگیرد.
اما چند روز بعد از این انتخابات، پولادگر با حکم وزیر ورزش به عنوان معاون قهرمانی این وزارتخانه منصوب شد تا بار دیگر هادی ساعی در مسیر همکاری با پولادگر قرار بگیرد.
وقتی امروز در حاشیه نشست کمیسیون ورزشکاران از هادی ساعی در خصوص حضور پولادگر در وزارت ورزش سوال شد، او واکنش مثبتی نشان داد و گفت: «خدا را شکر اقای پولادگر به معاونت رفت و به ایشان تبریک می گویم. صددرصد او به تکواندو کمک می کند. همانطور که در کمیته بودم از تکواندو حمایت می کردم، او هم همین کار را انجام می دهد.»
در ادامه در خصوص مسائلی پیرامون تعداد آرای او در مجمع انتخاباتی مطرح شده و احتمال شکایت رقبا، هادی ساعی عنوان کرد: «اختلاف نظر هایی هست اما فعلا شکایتی نشده است و اگر هم کسی شکایت دارد حق مسلم او است. باید حقوقدان ها بگویند. کسی اعتراض داشته باشد حقش است. همانطور که در مجمع درخواست بازشماری آرا دادند اینجا هم حق دارند پیگیر باشند. تا الان شکایتی نیامده است اما در مطبوعات مطرح شده است.»

About Author