ورزش های آبی در استان البرز مهجور مانده است

مسوول کمیته جت اسکی جت بات و فلای بورد البرز گفت: ورزش های آبی از جمله قایقرانی، اسکی روی آب و جت اسکی با وجود ظرفیت های فراوان ورزشی در این استان مهجور مانده و آنچنان که باید به این رشته های ورزشی پرداخته نشده است.
«عبدالرحمان کمالی» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به راه اندازی کمیته جت اسکی و فلای بورد در البرز افزود: این کمیته ذیل هیات انجمن های ورزشی استان البرز شکل گرفته و فعالیت خواهد نمود.با راه اندازی این کمیته و فعال شدن این رشته های ورزشی شاهد استقبال ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته ورزشی هستیم و آمارهای کمی در این بخش رو به افزایش است.
کمالی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه این رشته ورزشی نیازمند منابع آبی استْ پنج منبع آبی بزرگ برای راه اندازی این رشته ها شناسایی شده، این در حالی است که رشد هر چه بیشتر فلای بورد و جت اسکی در استان البرز با توجه به استقبال ورزشکاران نیازمند همراهی مسوولان استانی است.
وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس قوانین موجود امکان استفاده منابع ابی غیر شرب و مورد استفاده در کشاورزی برای ورزشها آبی و گردشگری وجود داردتصریح کرد: ورزشهای آبی در استان از جمله قایقرانی، اسکی روی آب و جت اسکی با وجود پتانسیل ها و استعدادهای فراوان ورزشی درمهجوریت کامل قرار گرفته اند. با وجود این محدودیتها کمیته جت اسکی در البرز فعالیت خود را آغاز کرده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نلاش می شود تا بعد از معرفی و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی در استان به استانهای همجوار که از منابع آبی برخوردارند د اعزام و دوره های عملی این رشته ورزشی را در این استانها ادامه دهند.

About Author