وزارت راه ۵۰درصد اعتبار ساخت بزرگراه شمالی کرج را تأمین می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تامین اعتبار سهم ۵۰ درصدی وزارت راه برای تمکیل بزرگراه شمالی خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان، جواد چپردار با اشاره به سفر رئیس جمهور و دستاوردهای این سفر برای حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: این سفر دو دستاورد به مدیریت شهری کرج داشت.
وی افزود: تامین دپوی قطار شهری از یکی از دانشگاه‌های این استان با دستور ریاست محترم جمهوری و سهم ۵۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی در تکمیل بزرگراه سردار شهید سلیمانی دو دستاورد سفر رئیس جمهور به مدیریت شهری کرج بود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حواشی به لایحه شهرداری درخصوص تامین هزینه بخشی از سفر ریاست جمهوری بیان کرد:شهرداری کرج بر اساس سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه ای تقدیم شورای اسلامی شهر کرج کرده بود.
وی ادامه داد: به جهت اینکه این لایحه ، لایحه غیر فوریتی بود طبق روال به دبیر شورا ارائه کردیم و در کمیسیون تخصصی که لایحه را بررسی کرد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ارجاع شد و به جهت اینکه این لایحه مستندات لازم را نداشت این لایحه در کمیسیون به رای گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات این لایحه عودت داده شد و لذا چون جلسه رسمی برای تصویب این لایحه نداشتیم این لایحه به جهت عدم کفایت مستندات شهرداری عودت شد.
وی بیان کرد: با توجه به ادوار گذشته که قسمتی از هزینه‌های سفر ریاست جمهوری را شاید شهرداری‌های استان البرز متقبل می‌شدند ولی در این دوره از سفر رئیس جمهور چون از مجموعه استانداری درخواست رسمی نداشتیم این لایحه را عودت دادیم.
چپردار عنوان کرد: هزینه سفر ریاست جمهوری بر عهده استانداری است و شورای شهر و شهرداری مسئولیت پرداخت هزینه‌ها را ندارد.

About Author