ووشو البرز در حال برگشت به شرایط عادی است

رییس هیات ووشو البرز با اشاره به وقفه طولانی فعالیت این رشته ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا در استان گفت که با فروکش کردن نسبی این ویروس و باز شدن باشگاه های ورزشی، ووشو البرز در حال ترمیم و بازگشت به شرایط عادی است.
اسماعیل سایه افکن افزود: پس از وقفه ای که در این رشته ورزشی با تعطیل شدن باشگاه های ورزشی و دور شدن ورزشکاران از تمرین و رقابت ها به وجود آمد، برنامه استعدادیابی و انتخابی آقایان و بانوان در بخش جوان و بزرگسالان اجرا شد.
وی ادامه داد: بنا داریم تا در صورت همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تیم های منتخب بزرگسال آقایان و بانوان را برای مسابقات انتخابی تیم های ملی با هدف شرکت در رقابت های آسیایی به جزیزه قشم اعزام کنیم.
سایه افکن گفت: از سوی دیگر تیم پیشکسوتان کوراش هیات ووشو البرز با هدف شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی پیشکسوتان به استان تهران اعزام می شود.
وی تاکید کرد که این مهم تنها با همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز محقق می شود.
رییس هیات ووشو البرز با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی در استان خاطر نشان کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت هایی که در رشته ووشو در البرز وجود دارد از بانوان انتظار رفتن بر روی سکوهای قهرمانی و آقایان نیز اخذ مدال های رنگارنگ در رقابت های پیش روی را داریم.
سایه افکن در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری رقابت های جهانی کوراش که هفتم آبان ماه جاری به میزبانی کره جنوبی و به صورت برخط برگزار شد، اشاره کرد و اظهار داشت: صدیقی و خداپرست ۲ تن از ورزشکاران البرزی بودند که در این دوره از رقابت ها حضور داشته و موفق به کسب سکوی سوم رقابت های جهانی کوراش شدند.

About Author