پارک حاشیه‌ای تبریز به یک نارضایتی عمومی تبدیل شده است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر گفت: موضوع پارک حاشیه‌ای در تبریز به یک نارضایتی در بین عموم مردم تبدیل شده است و باید این موضوع تعیین تکلیف شده و از ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده شود.
به گزارش ساقی آذربایجان شهر روح‌اله رشیدی در هفدهمین جلسه‌ی کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل بررسی بودجه هستیم، سازمان ترافیک می‌تواند نیازهای خود را در این راستا اعلام کند.
وی ادامه داد: سازمان ترافیک شهرداری تبریز بهتر است با ارائه‌ی یک برنامه سه ماهه ایده‌های خود را برای اصلاح ساختار ارائه دهد.

حساسیت شورای ششم نسبت به قطار شهری
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر تبریز افزود: پیگیر موضوع اصلاح نواقصات خط یک قطار شهری تبریز هستیم و از نزدیک در جریان روند عملیاتی شدن و خروجی جلسات‌ هستیم.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری با اشاره به دعوت مدیران و کارشناسان به این جلسه برای ارائه‌ی گزارش در خصوص اصلاح و اتمام خط یک تاکید کرد: از مدیران و کارشناسان خواهان می‌خواهیم اقدامات خود را در خصوص بازگشت تمام مسیرها توضیح دهند.
دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز طی سخنانی گفت: ظاهرا حساسیت شورای ششم نسبت به قطار شهری فروکش کرده است چراکه قبلا از سازمان قطار شهری درخواست می‌کردیم تا گزارشات جامع را به ما ارائه دهند.
فریدون بابایی اقدم ادامه داد: طبق گزارشی که از سوی سازمان قطار شهری ارائه شد، ظاهرا منابع هزینه‌ای مترو با مشکل مواجه شده و برخی پروژه‌های اجرایی به کندی انجام می‌شود که این موضوع نگران کننده است.

نواقصات ایستگاه‌های خط یک قطار شهری باید رفع شود
وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که مدیران سازمان قطار شهری طی جلسه ای در صحن شورای شهر گزارشی از فعالیت‌های اخیر خود را ارائه دهند.
دیگر عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این راستا بیان کرد: نواقصاتی در ایستگاه‌های خط یک وجود دارد که باید هرچه سریعتر حل و رفع شود.
حجت الاسلام برگی ادامه داد: کارکنان ایستگاه‌های مترو به ویژه در ایستگاه میدان ساعت و میدان قطب با مشکل نبود سرویس بهداشتی مواجهند که باید در این خصوص اقداماتی ترتیب داده شود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، وی اضافه کرد: هنگام عبور از ایستگاه‌های مترو سکوبانانی را می‌بینم که در سرمای زمستان مشغول فعالیت بوده و سیستم گرمایشی ندارند که باید در این خصوص نیز اقداماتی انجام شود.

About Author