پایان اردوی پرماجرای تیم ملی فوتسال زنان

نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان بعد از تعطیلی ۲ ساله عصر امروز به پایان رسید.
به گزارش “ورزش سه” با مشارکت ۱۶ بازیکن بعد از آن‌که تست کرونای فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فاطمه تراهی مثبت شد، نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان با سرمربیگری فروزان سلیمانی و مربیگری زیور بابایی بعد از ۲ سال تعطیلی اردوهای ملی، به مدت ۳ روز دنبال شد و در این اردو تلاش کادرفنی برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در کافا ۲۰۲۲ بود.
بعد از گذراندن اردوی ۳ روزه، عصر امروز با اعلام پایان اردوی ملی، بازیکنان عازم تیم‌های باشگاهی خود شدند تا هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر را دنبال کنند.
شیرین نصیری سرپرست تیم ملی در گفتگویی درباره شرایط تیم ملی فوتسال زنان گفت: از روز ۲۶ دی‌ماه اردوی دوم و آخر تیم ملی فوتسال برگزار می‌شود و پس از انجام تمرینات روز ۲۸ دی‌ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می‌کنیم؛ ما برای آماده سازی تیم ملی فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم تا تیم با آمادگی مناسب و مطلوب به تورنمنت تاجیکستان اعزام شود.
گفتنی است که مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA 2022 با حضور تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان از ۱۹ تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۹ دی‌ تا ۸ بهمن) به میزبانی کشور تاجیکستان، شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

About Author