پروژه‌های نیمه تمام راهسازی استان زنجان در انتظار تخصیص اعتبار

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی زنجان گفت: راه سازی صنعت بسیار گرانی است و احداث هرکیلومتر راه اصلی بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه دربردارد.
به گزارش ساقی آذربایجان اسماعیلی بااشاره به اینکه راه سازی صنعت بسیار گرانی است، گفت: ساخت و احداث هرکیلومتر راه اصلی و یا احداث باند دوم بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
به گفته معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی زنجان بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف احداث  ۳۶ کیلومتر از محور زنجان به بیجار که در سفر آبان ماه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان به بهره برداری رسید، شده است. او می گوید: لزوم بهبود محور‌های ارتباطی، ارتقاء راه‌ها به چهار بانده و بهسازی محور‌ها در راستای ارتقای ایمنی شهروندان بوده و ارزش سرمایه گذاری را دارد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان بابیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه راه، برای اداره کل راه و شهرسازی استان در اولویت است، گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه‌ها را با سرعت و کیفیت بالا اجرا کنیم.

تأمین و تخصیص اعتبارات از مشکلات اجرای پروژه‌های حوزه راه در زنجان است
اسماعیلی  تأمین و تخصیص اعتبارات را از مشکلات اجرای پروژه‌های حوزه راه در استان اعلام کرد و گفت: تأمین اعتبارات و تخصیص به موقع آن برای اجرای پروژه‌ها بسیار مهم است و نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاری داریم که تخصیص اندک اعتبارات ما را در رسیدن به اهداف با مشکل مواجه می‌کند.معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان زنجان در آبان ماه امسال، امیدواریم درصد تخصیص اعتبارات به استان در حوزه راه افزایش یابد تا بتوانیم مطالبات را پرداخت کنیم و پیمانکاران هم با قوت بیشتری پروژه‌ها را اجرا کنند و شایان ذکر است که پیمانکاران با تمام توان پروژه‌ها را اجرا می‌کنند.

About Author