پلمب کارخانه غیرمجاز تولید داروهای غیربهداشتی در مراغه

مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه، گفت: کارخانه غیرمجاز و زیرزمینی تولید محصولات دارویی و بهداشتی و غذایی کشف و پلمب شد.

علی‌اکبر علیزاده مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان این مدیریت و مشاهده انواع محصولات دارویی غیرمجاز تولید شده در شهرستان در عطاری‌های سطح شهر و فروش به‌صورت اینترنتی در سراسر کشور، محل تولید محصولات مذکور توسط کارشناسان این مدیریت کشف شد و پس از هماهنگی‌های لازم محل پلمب شد.

وی افزود: کارخانه مذکور بصورت زیرزمینی و غیرمجاز اقدام به تولید انواع محصولات دارویی، بهداشتی و غذایی با ادعای درمانی کرده بود که با اقدام کارشناسان این مدیریت از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه خاطرنشان کرد: در بازدید انجام گرفته بیش از حدود ۶ تن محصول غیرمجاز کشف و ضبط شده و با تشکیل پرونده برای فرد متخلف به مراجع قضایی ارسال گردید.

علیزاده به همشهریان عزیز توصیه کرد در خرید هرگونه محصول غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی به پروانه ساخت و اصالت محصول مربوطه دقت داشته باشند و هرگونه محصول دارویی را از داروخانه‌های معتبر تهیه کنند.

پایان ییام/س

About Author