پیگیر حضور اردبیل در لیگ دسته ۲ هستیم

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: پیگیریِ‌های لازم را در دوره جدید مسئولیت انجام خواهیم داد تا اردبیل یک تیم لیگ دسته ۲ در کشور داشته باشد.
صمد نوتاش در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی مناسب و مطلوبی را با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع هیئت فوتبال استان اردبیل شاهد بودیم که از همراهی خوب رسانه‌ها و مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری شایسته مجمع قدردانی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در دوره جدید مسئولیت طرح تحول فوتبال استان در دستور کار است و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مجمع، اعضای هیئت فوتبال استان، شهرستان‌ها و همچنین همراهی پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال این استان وضعیت موجود را ارتقا ببخشیم.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت:‌ در چهار سال پیش رو اصلی‌ترین هدف‌گذاری ما در کنار بهبود شرایط فوتبال استان گرفتن یک سهمیه لیگ دسته دو برای فوتبال استان اردبیل است تا ما بتوانیم با ارتقا شرایط به لیگ‌های دسته یک و حتی لیگ برتری صعود کنیم.
نوتاش ظرفیت استان را در فوتبال آقایان و بانوان و همچنین رشته فوتسال بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: باید از این استعداد و توانمندی برای شکوفایی تیم‌های باشگاهی و همچنین تیم‌های شهرستان‌ها در سطوح مختلف استفاده کنیم.
وی از رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها خواست تا بعد از فروکش کردن بیماری کرونا نسبت به شناسایی استعدادهای فوتبالی تلاش و همتی راستین داشته باشند تا در دوره تحول فوتبال استان، بتوانیم در چهار سال پیش رو اهداف و برنامه‌ریزی‌ها را محقق کنیم.
نوتاش در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این خواهد بود تا شرایط مطلوب را برای همه تیم‌های باشگاهی و علاقه‌مندان با این رشته پرطرفدار مهیا کنیم تا در استان اردبیل جوانان و نوجوانان بتوانند از فضا و بستر فراهم شده در رشته فوتبال و فوتسال بیشترین بهره را در معرفی استعدادهای خود انجام دهند.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از آمادگی هیئت فوتبال استان برای برگزاری نشست‌های مشورتی و استفاده از دیدگاه‌های پیشکسوتان و فعالان رشته فوتبال برای بهبود وضعیت موجود خبر داد و بیان کرد: با حضور مؤثر در شهرستان‌ها سعی خواهیم کرد تا این رشته را در مسیر توسعه و توانمندی بیشتر قرار دهیم.

About Author