چرخ‌های تنها کارخانه قیر استان زنجان به دلیل بدهی به بانک از حرکت ایستاد

تنها کارخانه قیر دانش‌بنیان استان زنجان که توانایی تامین بخشی از نیاز استان را دارد اما قریب به یک سال است که چرخ‌های این کارخانه به دلیل بدهی به بانک از حرکت ایستاده و تعطیل است.
به گزارش ساقی آذربایجان، تنها کارخانه قیر دانش‌بنیان استان زنجان که در شهرستان ماهنشان واقع شده قریب به یک سال است که به دلیل وجود بدهی به بانک تعطیل است و چندین کارگر این کارخانه نیز در این مدت بیکار شده‌اند.
این در حالی است که کارخانه قیر ماهنشان توانایی تامین ۴۰ درصد نیاز استان به این ماده را دارد و می‌تواند در شرایطی که اکثر جاده‌های مواصلاتی حالت خشک و خشبی به خود گرفته‌اند و برخی جاده‌های روستایی نیز خاکی بوده و نیاز به آسفالت‌ریزی دارند اما به دلیل نبود اعتبار مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، که با تامین قیر در بهبود وضعیت آسفالت راه‌های مواصلاتی موثر واقع شود.
اما چرخ‌‌های این کارخانه با چوبی که بانک لای چرخ‌‌‌دنده‌های آن قرار داده از حرکت ایستاده است، با اینکه ۸۷ درصد بدهی این شرکت به بانک پرداخت و عمده بدهی صاف شده است اما با وجود باقی‌ماندن ۱۳ درصد بدهی باز هم این کارخانه مسکوت است و در تعطیلی به سر می‌برد.

About Author