گاز دزدی در مناطق حاشیه نشین و باغات تبریز

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در پاسخ به تبریزبیدار در خصوص انشعاب غیرمجاز گفت: سال گذشته اکثر گاز دزدی در مناطق حاشیه نشین و باغات بود.

خسرو آریان‌پور در رابطه با آمار انشعابات غیر مجاز و گاز دزدی در استان اظهار داشت: آماری دقیقی در این مورد وجود ندارد و همان طوری که از نام آن مشخص است، غیر مجاز می باشد و مصرف گاز را پنهان مصرف می کنند و هر کجایی بتوانیم آنان را شناسایی کنیم در آن زمان می توانیم آمار آنان را بدهیم.

وی افزود: متاسفانه انشعابات گازی که غیر مجاز بوده در مکان هایی می باشد که مجوز های قانونی برای دریافت گاز را ندارند و نمی توانند به صورت قانونی انشعاب گاز بگیرند و به صورت غیر مجاز مصرف می کنند و این مورد باعث می شود هدر رفت گاز بیشتر شود و حقوق بیت المال مصرف شود.

مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کسانی را مصرف غیرمجاز دارند، در صورت شناسایی به مراجع قانونی معرفی می‌کنیم تا با آنان برخورد شود‌.

آریان‌پور اضافه کرد: در یک سال گذشته بالای ۵ هزار انشعابات غیرمجاز شناسایی کردیم که اکثر آنان در مناطق حاشیه نشین و باغات بوده و هیچ کدام از آنان مجوز قانونی نداشتند.

About Author