گلایه مشترکین البرز از افزایش چند برابری هزینه برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: از اردیبهشت ماه هم شاهد افزایش هفت درصدی بهای برق برای مشترکین عادی و ۲۳ درصدی برای مشترکین پرمصرف بوده‌ایم.
به گزارش ساقی آذربایجان حسن کریمی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص افزایش چند برابری هزینه برق اظهار کرد: آخرین قبضی که مشترکین دریافت کرده‌اند مربوط به فصل تابستان است که به علت گرمی هوا وسایل سرمایشی در بیشتر ساعات روز مورد استفاده قرار می‌گرفتند.
وی ادامه داد: طبق آمار مصرف برق مشترکین البرزی در فصل تابستان حدود ۴۰ درصد افزایش داشته که این مساله در فیش‌های برق این فصل نمود پیدا می‌کند.
وی توضیح داد: البته از اردیبهشت ماه هم شاهد افزایش هفت درصدی بهای برق برای مشترکین عادی و ۲۳ درصدی برای مشترکین پرمصرف بوده‌ایم.
این مسئول با اشاره به اعمال تخفیف برای برخی مشترکین اضافه کرد: جانبازان بالای ۲۵ درصد مشترکینی هستند که برای ۸۰کیلووات از هزینه برق مصرفی آنها تخفیف اعمال می‌شود.
کریمی اظهار کرد: البته با اجرای طرح برق امید مشترکینی که مصرف برق ماهیانه آنها در فصول غیر تابستان کمتر از ۸۰ کیلووات و در فصل تابستان هم مصرف آنها کمتر از ۱۰۰ کیلووات باشد شامل برق امید می‌شوند و لازم نیست هزینه‌ای برای برق مصرفی خود بپردازند.

About Author