گلوگاه‌های فساد آذربایجان غربی شناسایی و با آنها برخورد می‌شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: گلوگاه‌های فساد آذربایجان غربی شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در شورای عالی قضائی آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری دستگاه قضائی استان در زمینه‌های مختلف، افزود: تعامل این دستگاه با سایر دستگاه‌ها در نهایت سبب پیشرفت و توسعه استان خواهد شد.
وی ضمن تأکید بر هم‌اندیشی با دستگاه قضائی در مورد مسائل کلان استانی، افزود: امروز بیش‌ازپیش نیازمند اتحاد، همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان هستیم تا بر مشکلات پیروز شویم.
معتمدیان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری دستگاه قضائی استان در زمینه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: تعامل این دستگاه با سایر دستگاه‌ها در نهایت سبب پیشرفت و توسعه خواهد شد.
استاندار آذربایجان‌غربی شناسایی گلوگاه‌های فساد در استان را ضروری دانست و گفت: شناسایی گلوگاه‌ها مهم‌ترین راه برای جلوگیری از مشکلات و معضلات آتی است.
معتمدیان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی حاکم بر زندگی مردم، عنوان کرد: توجه به مناطق محروم و رسیدگی به معیشت مردم از برنامه‌ها و اهداف دولت سیزدهم است ازاین‌رو تلاش می‌شود به این مهم دست یابیم.
وی تشریح کرد: قوانین و مقررات بسیاری در سطح کشورمان وجود دارد که اگر با هدف کمک به عموم باشد به راحتی می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
استاندار آذربایجان غربی حمایت از مدیران تصمیم‌گیر را مهم تقلی کرد و ابراز داشت: یکی از مشکلات مهم جامعه ما بحران تصمیم‌گیری است که اگر به درستی و در اسرع وقت تصمیمات لازم اتخاذ شود می‌توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد ازاین‌رو بایستی از مدیران تصمیم‌گیر حمایت شود.
معتمدیان گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم بنابراین مهم‌ترین موضوعی که باید مدنظر مسئولان باشد حفاظت از حقوق بیت‌المال است. همچنین مدیران باید پاک‌دستی و سلامت اقتصادی کامل را داشته و به صورت شبانه روزی به دنبال خدمات‌رسانی به مردم و حل مشکلات عموم باشند.
وی ضمن تأکید بر تلطیف عنوان امنیتی استان، تشریح کرد: متأسفانه امنیتی عنوان کردن استان از سرعت توسعه آن کاسته درحالی که از امنیت کامل برخوردار هستیم.
استاندار آذربایجان غربی ابراز داشت: امنیت سرمایه‌گذاری بیش‌ازپیش مدنظر قرار گیرد تا بتوان بخش خصوصی را دعوت به سرمایه‌گذاری در استان و منطقه کرد. مدیران و دستگاه‌های دولتی به دنبال رفع موانع باشند.

About Author