یارانه دولتی برای دوگانه‌سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی در زنجان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از مالکان خودروهای تاکسی‌تلفنی و اینترنتی تنها ۲۰ درصد هزینه دوگانه‌سوز کردن دریافت می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، حمید حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین میزان مصرف CNG در استان ۱۴ میلیون مترمکعب بوده که این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳ درصدی داشته است.
وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ۴۰ باب جایگاه عرضه کننده CNG در استان، افزود: از ابتدای سال تاکنون به ازای CNG عرضه‌ شده در جایگاه‌ها به خودروهای دوگانه‌سوز، بالغ بر ۱۴ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
این مسئول ادامه داد: طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، تاکسی‌های تلفنی و مسافربر شخصی اینترنتی (اسنپ) همچنان ادامه داشته و مالکان خودروهای مذکور می‌توانند برای گازسوز کردن وسیله نقلیه خود با ثبت‌نام اینترنتی در وب‌گاه به نشانی GCR.NIOPDC.IR از این طرح استفاده کنند.
حبیبی تصریح کرد: هزینه دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (وانت و تاکسی‌های عمومی) رایگان بوده و از مالکان خودروهای تاکسی‌ تلفنی و اینترنتی تنها ۲۰ درصد هزینه دوگانه‌سوز کردن دریافت می‌شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با تاکید بر رعایت الزامات و استانداردهای سوخت‌گیری در جایگاه‌های CNG توسط اپراتورها و مراجعان برای سوخت‌رسانی ایمن به شهروندان، خاطرنشان کرد: در همین راستا پایش‌ها، کنترل و نظارت بر استانداردهای لازم توسط کارشناسان این شرکت و سازمان استاندارد به صورت مستمر انجام می‌شود و وضعیت عرضه سوخت CNG به مسافران و شهروندان در استان مطلوب است.

About Author