۳۰ هزار دلار در یک فدراسیون گم شد!

به گزارش ساقی آذربایجان، یکی از فدراسیون های ورزشی که تیم ملی خود را جهت حضور در یک رویداد بین المللی راهی یکی از کشورهای آسیایی کرده بود، با مشکل عجیبی روبرو شده است. این فدراسیون مربوطه نیز طی چند روز گذشته حاشیه زیادی را در یک رویداد بین المللی به همراه داشت.

ماجرا از این قرار است، رئیس این فدراسیون که همراه با اعضاء تیم ملی راهی محل برگزاری مسابقات شده بود، پس از رسیدن به کشور مقصد متوجه می شود که مبلغ ۳۰ هزار دلاری که همراه داشته دیگر در داخل کیف دستی او نیست!

همراهان آقای رئیس به سرعت ابتدا کیف و لوازم شخصی او را زیر و رو می کنند تا شاید دلارهای گمشده پیدا شود، اما سرانجام همگی به این نتیجه می رسند که دلارهای فدراسیون در طول مسیر گم شده و هیچ رد و نشانی از آن ۳۰ هزار دلار نیست!

آقای رئیس پس از بازگشت به ایران این طور وانمود می‌کند که دلارها پیش از اعزام به سفر در فدراسیون گم شده و برای همین بلافاصله ماجرا را به ماموران نیروی انتظامی اطلاع می‌دهد و برای صورت جلسه از آنها می خواهد تا گزارشی را در راستای این اتفاق تنظیم کنند.

موضوع زمانی عجیب تر می شود که گویا در رابطه با گم شدن این دلارها، سناریوی عجیبی از سوی رئیس فدراسیون مربوطه نوشته می شود و این بار پای کارمند فدراسیون به عنوان مظنون وسط کشیده می شود. به همین دلیل وکیل فدراسیون شکواییه ای را علیه این کارمند تنظیم می کند، از طرفی دیگر کارمند فدراسیون نیز برای دفاع از آبروی خود از فدراسیون شکایت کرده و گویا این ماجرا سردراز دارد.

About Author