دستگیری اعضای باند آدم ربا

محمد ضیاالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم اظهار کرد: درپی ربوده شدن یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افراد ساکن یکی دیگر از استان‌های کشور، با ورود جدی دستگاه قضائی و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم، چهار نفر از متهمین در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.
وی افزود: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمین نداشته و متهمان بدون هیچ مبنایی اقدام به ربودن وی نموده‌اند و فرد ربوده شده مدت ۴۸ روز در اختیار متهمان بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضائی و مرجع انتظامی موجبات آزادی وی فراهم شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی است. همچنین دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار است.
وی ادامه داد: عزم جدی دستگاه قضائی در شرق استان کرمان برخورد جدی و قاطع با بزه آدم‌ربایی و گروگانگیری است و براساس رویه حاکم بر محاکم شهرستان مجازات حبس طولانی مدت بدون اعمال هرگونه تخفیف در مرحله صدور یا اجرای حکم در انتظار این بزهکاران است چراکه اولویت اصلی دادستانی حفظ نظم و امنیت شهروندان است.

About Author