سرپرست راه آهن منطقه شمالغرب کشور، از راه اندازی سایت بارگیری و تخلیه نهاده های دامی در زنجان خبرداد و گفت: این سایت در ایستگاه راه آهن خرمپی ایجاد خواهد شد.
به گزارش ساقی آذربایجان منوچهر صفری در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: در راستای اقدامات فنی بازرگانی به منظور افزایش سهم حمل ریلی سایت بارگیری و تخلیه نهاده های دامی راه اندازی میشود.
وی ادامه داد: با توجه به پیگیریها و گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان در خصوص حمل نهادههای دامی از مبادی بنادر جنوبی به مقصد استان زنجان با استفاده از ظرفیت شبکه ریلی این مهم انجام می شود.سرپرست راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: عملیات اجرایی ایجاد سایت تخلیه و بارگیری نهادههای دامی استان زنجان در ایستگاه راه آهن خرمپی، با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.
صفری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامههای استراتژیک راه آهن در جذب و حمل بارهای ریل پسند، با حمل نهادههای دامی از طریق شبکه ریلی ضمن بهره گیری از مزایای ملی آن نقش راهآهن در حمل و تحویل نهاده های دامی در استان زنجان که از انتظارات و خواسته های واحدهای صنعتی و تولیدی است، پررنگ تر خواهد شد.
پست های مرتبط
قیمت نان تا ۱۰۰ درصد گران شد
سقف افزایش اجارهبها اعلام شد
شستا؛ تورم هلدینگهای تو در تو!