هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود روزنامه سازندگی را به استناد تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات توقیف کرد.
هفتمین جلسه از نوزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات امروز یکم اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور اعضاء برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی درخواستهای متقاضیان صدور مجوز رسانه، گزارش تخلفات روزنامه «سازندگی» از حدود مطبوعات موضوع تبصره دو ماده (۵) و بند یازده ماده (۶) قانون مطبوعات مطرح شد.
به گزارش روابطعمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی، با توجه به بررسیهای کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماههای گذشته، هیات نظارت بر مطبوعات رای به توقیف این روزنامه صادر کرد.
پست های مرتبط
مذاکرات فنی ایران و آمریکا از امروز در سوئیس به ریاست کاظم غریب آبادی
ترامپ: ایرانی ها با پول های کسدود شده ذرت، سویا و همه چیزهایی که آنها نیاز دارند از کشاورزان ما خریداری خواهند کرد
پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست / نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است / رهبری اختیار ادامه مذاکرات را به دولت دادهاند