آذربایجان‌شرقی رتبه نخست پرداخت تسهیلات ازدواج را کسب کرد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی از کسب رتبه نخست این استان در پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور خبر داد و گفت: این بانک در ابتدای سالجاری تاکنون برای ۳۶۷ زوج ازدواج اولی تسهیلات پرداخت کرده است.
ناصر اسدی در گفت و گویی با بیان اینکه دریافت تسهیلات ازدواج به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغههای زوج های جوان در ابتدای زندگی شان است، افزود: با توجه به اینکه در اولین روزهای تشکیل زندگی، جوانان با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند به همین دلیل همه شعب بانک توسعه تعاون موظف شده اند به محض انتخاب این بانک به عنوان بانک عامل در صورت تکمیل بودن مدارک، پرداخت تسهیلات را بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه سهمیه امسال شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه امسال سهمیه ۶ ماهه نخست امسال پرداخت شده و با توجه به پرداخت سریع و سهل این نوع تسهیلات امیدواریم تا پایان سال این روند تداوم یابد.
به گفته وی، علاوه بر آذربایجان شرقی، استان آذربایجان غربی نیز موفق به تحقق ۱۰۰ درصد سهیمه پرداختی خود شده و استان های مازندران و اصفهان در رتبه های بعدی قرار دارند.

About Author