این مرد همه را در اینستاگرام تهدید می کرد

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی متهم اینستاگرامی خبر داد که با استفاده از بستر این شبکه اجتماعی اقدام به انتشارمطالب تهدید آمیز و افترا کرده بود. سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرا مبنی بر هتک حیثیت در فضای مجازی ، پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت. به گزارش رکنا، وی ادامه داد: برابر اعلام و ارائه مستندات توسط شاکی مشخص گردید متهم در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب پیام های تهدید آمیز، توهین و افترا نموده است.
پایان کار فردی که به دنبال هتک حیثیت مردم در سمنان بود
سرهنگ فداییان افزود: براساس مستندات شاکی و ادله دیجیتال جمع آوری شده توسط کارآگاهان پلیس فتا و اقدامات پلیسی متهم شناسایی گردید و با هماهنگی مقام قضایی در پلیس فتا حاضر و در همان ابتدا منکر ارتباط با پرونده را داشت که ادله دیجیتال انکار ناپذیر به وی ارائه شد و در نهایت پرونده تکمیل و برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارسال گردید .
رئیس پلیس فتا استان سمنان خاطر نشان کرد: کاربران فضای مجازی آگاه باشند شبکه های اجتماعی محلی برای انتشار مطالب کذب و توهین آمیز نبوده و براساس قانون با کاربرانی که با سوء استفاده از این بستر ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران نمایند برخورد قانونی خواهد شد.

About Author