پیست اسکی سهند درحال زمین‌گیر شدن است

رئیس هیات اسکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیست اسکی سهند درحال زمین‌گیر شدن است، بر ضرورت واگذاری این پیست به بخش خصوصی تأکید کرد.

محمدحسین فوطه بافان  در خصوص آخرین وضعیت پیست اسکی سهند اظهار داشت: پیست اسکی سهند با بودجه‌ای که از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته، در حال اورهال شدن است و امیدواریم که به‌زودی این پیست مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: اتفاق تازه در این پیست طراحی پیست‌های کوچک برای استعدادیابی است که در حال ساخت می‌باشد و امیدواریم که در هفته‌های آینده راه اندازی شود. ان‌شاءالله با بارش‌هایی که صورت خواهد گرفت، ورزشکاران بتوانند از این پیست‌ها استفاده کنند و فعالیت‌های همگانی و آموزشی نیز انجام شود.

رئیس هیئت اسکی آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم که مدیران ارشد استان همراه هیات اسکی استان باشند و در راستای پیشبرد اهداف این هیات تلاش نموده و زیرساخت‌های لازم را برای ورزشکاران آماده نمایند.

وی با بیان اینکه پیست اسکی سهند در حال زمین‌گیر شدن است و حتماً باید برای نجات آن فکر اساسی شود، خاطرنشان شد: در دیگر استان‌های کشور اکثر پیست‌ها به بخش خصوصی واگذار شده و سرمایه‌گذاران این بخش توانسته‌اند این پیست‌ها را در وضعیت مناسبی راه‌اندازی کنند. این درحالی است که در استان ما تاکنون چنین رویکردی وجود نداشته است.

فوطه‌وران در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با کمک مسئولان استان آذربایجان پیست‌های ما همچون استان‌های اصفهان شیراز و اردبیل که پیست‌هایشان به بخش خصوصی واگذار شده است، خصوصی‌سازی شود تا در سطح بالایی آغاز به کار نمایند.

About Author