آذربایجان غربی در صف اول تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد

استاندار آذربایجان غربی گفت: به لحاظ شرایط جغرافیایی و هم مرز بودن استان با سه کشور، این استان در صف اول تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد.
محمدصادق معتمدیان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، با قدردانی از تلاش علما و روحانیون در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در تبلیغ علوم دینی و فرهنگی در جامعه گفت: ضروری است با حمایت بیشتر از مبلغین دینی و مذهبی، گامهای موثری در جهت تبلیغ و نشر احکام دین مبین اسلام و اعتلای فرهنگ دینی در جامعه برداشته شود. هم مرز بودن با سه کشور موجب شده استان آذربایجان غربی از طرف شبکه های ماهواره ای و رسانه های معاند نظام ، در صف اول تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گیرد.
حجت الاسلام ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از اجرای طرح های تربیتی با عنوان امین در مدارس کشور پرداخت و گفت: این طرح با استقبال طلاب برادر و خواهر در ۷۰۰۰ مدرسه در استانهای کشور اجرا می شود که در آن طلاب بصورت جهادی به ترویج احکام دینی در بین دانش آموزان می پردازند.
وی در ادامه افزایش اجرای طرح امین در مدارس استان آذربایجان غربی را یکی از مهم ترین دغدغه های علما و روحانیون حوزه عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی از اجرای این طرح، بتوانیم شاهد حضور بیشتر طلاب علوم دینی در مدارس استان آذربایجان غربی باشیم.

About Author