آماده واگذاری ورزشگاه یادگار امام به تراکتور هستیم

روز پنجشنبه جمعی از اصحاب رسانه استان با حضور در مجموعه ورزشی یادگار امام از نزدیک شاهد روند بازسازی و تعمیرات این ورزشگاه بودند.
جواد امان‌زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره)، ظرفیت بسیار خوبی برای استان از نظر ورزشی و گردشگری به حساب می‌آید و مسئولان استانی باید به مقوله توجه بیشتری کنند.
وی افزود: اعتبارات خوبی در جریان سفر اول رییس‌جمهور به استان به این مجموعه ورزشی اختصاص پیدا کرد که ظرف سه سال باید جذب و در طرح های نیمه تمام این مجموعه هزینه شود و امسال نیز در جریان سفر دوم، اعتبارات خوبی برای این طرح پیش بینی شده و اتفاقات خوبی در راه است.
امان زاده با تاکید بر تکمیل نواقص استادیوم فوتبال این مجموعه ورزشی، گفت: تلاش اداره کل ورزش و جوانان، رفع نواقص و ارائه خدمات به تماشاگران است و تمام تلاش‌مان را برای رفع مشکلات این مجموعه ورزشی انجام خواهیم داد.
ناصر هوشیار، مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز نیز در جمع خبرنگاران گفت: رسانه‌ها معمولاً اداره ورزش و جوانان را به چالش می‌کشند اما خبری از به چالش کشیدن باشگاه تراکتور نیست، این باشگاه در این موضوع چه نقشی دارد؟
وی افزود: باشگاه های پرسپولیس، استقلال و سپاهان هزینه های بسیاری را برای ورزشگاه خانگی‌شان تقبل می‌کنند اما اینجا حتی عواید حاصل از بلیط فروشی به باشگاه تراکتور متعلق است.
او ادامه داد: ما آماده هستیم در بحث واگذاری، ورزشگاه را صفر تا صد در اختیارشان بگذاریم و به نظرم اگر واگذاری ورزشگاه یادگارامام به باشگاه تراکتور رقم بخورد شرایط بهتر می‌شود
مدیر مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) خاطرنشان کرد: چهار گیت جدید را برای ورود هواداران به ورزشگاه در فصل جدید در نظر گرفته‌ایم و باید وسایل نقلیه عمومی را در بازی‌های تراکتور برای تهسیل در رفت و آمد تماشاگران به ورزشگاه در نظر بگیریم و این امر باعث کاهش ترافیک نیز می‌شود.
انتهای پیام/

About Author