اجرای پروژه پنجره واحد مدیریت زمین در زنجان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: استان زنجان به عنوان یکی از ۴ استان منتخب برای اجرای پایلوت پروژه پنجره واحد مدیریت زمین انتخاب شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان، شهامی با اشاره به به مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده سازمان فناوری اطلاعات ایران و استانداری زنجان، گفت: اجرای پروژه پنجره واحد مدیریت زمین در استان زنجان یکی از بند‌های اولویت‌دار این تفاهم‌نامه بوده و با عنایت به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و ادارات مربوطه نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.
او اجرای این پروژه را شامل ۳ فاز اصلی دانست و گفت: در فاز اول، ۷ دستگاه یا اداره استانی در اجرای این پروژه مشارکت و همکاری می‌کنند و با تحقق اهداف تعیین شده، در فاز دوم نیز ۷ دستگاه یا اداره مربوطه دیگر به فهرست اداراتی که به روش الکترونیکی نسبت به اخذ استعلامات اقدام می‌کنند اضافه شده و در نهایت در فاز سوم اجرا، همه دستگاه‌ها و ادارات مرتبط ملزم به انجام استعلامات به روش الکترونیکی هستند.
به گفته‌ی شهامی با اخذ استعلامات به شیوه الکترونیکی، علاوه بر تسریع امور، شاهد تسهیل در صدور اسناد کشاورزی و مبارزه با زمین‌خواری خواهیم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان در پایان گفت: با توجه به اینکه استان زنجان به عنوان یکی از چهار استان منتخب برای اجرای این طرح تعیین شده باید به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و استفاده حداکثری از این پروژه، برنامه ریزی دقیقی انجام داد.

About Author