افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در اردبیل

همزمان با ایام الله دهه فجر بزرگترین مرکز اورژانس سازمان تامین اجتماعی در اردبیل به بهره برداری رسید.
به گزارش ساقی آذربایجان در این مراسم که با حضور استاندار و سایر مسئولان در بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: ۶۰۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان بهره مند هستند.
قادر برجی خاطرنشان کرد: برای پاسخگوئی به مراجعین به ویژه بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی آنها در چهار سال اخیر ارتقای کیفی خدمات مورد توجه قرار گرفته و ما سعی کردیم مجموعه های مختلف درمانی و تخصصی را در اردبیل و سایر شهرها راه اندازی کنیم.
وی گفت: مرکز اورژانس بیمارستان سبلان به عنوان بزرگترین مرکز اورژانس کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر اجرایی شده و ما ظرفیت اورژانس را تا ۵۰۰ مترمربع و ۱۰۰ تخت بستری افزایش دادیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: در بخش درمان نیز نارضایتی مردم را در ارائه خدمات شاهد بودیم که در سال های گذشته سعی شد فضای فیزیکی تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع افزایش یافته و تعداد تخت ها نیز به ۳۶ تخت ارتقا یابد.
برجی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری صرف ارتقای خدمات درمانی تامین اجتماعی شد تا در بخش های مختلف بتوانیم در خدمت همشهریان باشیم.
وی نارسایی کلیوی را یکی از بیماری های مزمن و شایع در اردبیل اعلام و تصریح کرد: در همین زمینه ما بخش دیالیز بیمارستان سبلان را با ۱۲ میلیارد تومان تجهیز کردیم تا ۱۱ دستگاه پیشرفته دیالیزی راه اندازی کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: بخش ام آر آی، آزمایشگاه و تصویربرداری در یک مجتمع جامع و به متراژ یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است.
برجی اضافه کرد: با خرید دستگاه سی تی اسکن براساس آخرین استانداردها در کنار تجهی بیمارستان سبلان به دستگاه ماموگرافی و سونوگرافی سعی داریم تا کیفی ترین خدمات را به اهالی استان ارائه کنیم. وی احداث پارکینگ به متراژ ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع ویژه پزشکان، کادر بیمارستان و مراجعین، تجهیز واحد رختشویی برای جلوگیری و کنترل عفونت در بیمارستان سبلان، تعمیر و تجهیز محوطه بیمارستان، تهیه دستگاه های اکسیژن ساز و تانک ۲۰ لیتری در این زمینه و راه اندازی مجموعه فرهنگی – مذهبی به متراژ ۳۵۰ مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده در سال های اخیر بوده است.

About Author