افتتاح ۱۶ پروژه ورزشی خراسان رضوی در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرزاد فتاحی در خصوص پروژه‌های ورزشی در دست افتتاح در هفته دولت در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در هفته دولت ۱۶ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهدشد.
یک بخش از این پروژه‌ها، ۱۰ زمین چمن مصنوعی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع است که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ورزش استان برای آن در نظر گرفته شده و در شهرستان‌های طرقبه، بردسکن، خلیل‌آباد، گناباد، بجستان، تربت جام، باخرز، جغتای، محولات و قوچان افتتاح خواهد شد.
به گزارش ساقی آذربایجان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرزاد فتاحی افزود: ۴ پروژه ورزشی توسط بخش خصوصی در دست افتتاح است که متراژی در حدود ۴۰۰۰ متر مربع و اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان دارد. در همین ایام یک سالن ورزشی در تربت جام با مساحت هزار متر مربع و اعتبار یک و نیم میلیارد تومان توسط آموزش و پروش افتتاح خواهدشد.
یک سالن ورزشی با مساحت ۱۰۰۸ متر مربع هم در جغتای افتتاح خواهدشد که برای این مورد اعتباری حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط دهیاری در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرزاد فتاحی بیان کرد: عملیات احداث ۲۷ زمین چمن مصنوعی هم آغاز می‌شود که ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد زمین در نظر گرفته شده است. با احتساب ۱۵ زمین چمنی که در سال ۹۹ افتتاح شد، مجموع زمین‌های چمن استان به ۷۹ زمین می‌رسد که در تاریخ ورزش استان بی‌نظیر است.
فتاحی ادامه داد: شاید بتوان گفت ۹۰ درصد پروژه‌های ورزشی استان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسند. بسیاری از پروژه‌های مربوط به احداث و افتتاح زمین‌های چمن، در جریان سفر استاندار به شهرستان‌ها تصویب و تعیین اعتبار شد.

About Author