پیگیری تامین ۳۰۰ میلیارد برای تکمیل شبکه فاضلاب لرستان

دکتر حسین گودرزی در بازدید از ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب دورود بیان کرد: متأسفانه سال‌های متوالی فاضلاب شهر دورود با لوله به مسیر رودخانه تیره رهاسازی شده بود و فاجعه‌ای زیست‌محیطی در خاموشی برای شهروندان جریان داشت.
به گزارش ساقی آذربایجان رئیس مجمع نمایندگان لرستان دکتر حسین گودرزی اظهار کرد: بعد از اطلاع از این مشکل دو بار به همراه استاندار، شورای اداری استان و مدیرعامل آبفا برای رفع این مشکل به‌صورت میدانی بازدید داشته‌ایم. رئیس مجمع نمایندگان لرستان دکتر حسین گودرزی اضافه کرد: با گرفتن مصوبه شورای اداری استان در سال گذشته، اختصاص بودجه و تعیین پیمانکار کار ساخت ایستگاه پمپاژ و لوله‌گذاری و جمع‌آوری فاضلاب برای انتقال به خروجی شهر در حال انجام است.
این نماینده مجلس افزود: در فاز اول فاضلاب رها شده در رودخانه جمع‌آوری و به‌وسیله ایستگاه پمپاژ در حال ساخت درکنارپل عزت‌آباد با لوله تا انتهای منطقه بحرین منتقل می‌شود.
گودرزی ادامه داد: در فاز دوم و همزمان با تکمیل تأسیسات فاضلاب با ساخت ایستگاه پمپاژ دوم به محل تأسیسات فاضلاب منتقل می‌شود. نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: تکمیل شبکه فاضلاب دورود نیازمند اعتبار زیادی است. وی تصریح کرد: از این رو پیگیری تامین ۳۰۰ میلیارد تومان از سازوکار ماده ۵۶ هستیم.

About Author