راه اندازی مرکز تخصصی واکسیناسیون کرونا در حسینیه ثارالله یاسوج

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سعید برومند زاده در جمع خبرنگاران افزود: در مرکز تخصصی واکسیناسیون سپاه فتح، تمامی امکانات و تجهیزات از جمله سالن انتظار، تهویه مناسب، اورژانس اضطراری و تیم پزشکی پیش بینی شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان وی با بیان اینکه روند خدمات رسانی به مراجعه کنندگان با بهترین کیفیت و بر اساس استانداردها انجام می‌شود، اظهارکرد: در این مرکز پنج خط واکسیناسیون با رعایت طرح انطباق راه اندازی شده که سه خط ویژه بانوان و دو خط نیز ویژه آقایان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این مرکز ظرفیت واکسیناسیون دو هزار نفر در روز وجود دارد و پیش بینی می‌شود با فراگیر شدن روند واکسیناسیون تعداد پذیرش واکسیناسیون در این مرکز از پنج خط به ۱۰ خط افزایش یابد.
برومند زاده تصریح کرد: همچنین در این مرکز ایستگاه اندازه گیری فشار خون، قندخون و اورژانس جانبی با حضور تیم‌های پزشکی راه اندازی شده و ۳۰ نفر نیروی تخصصی در دو شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب کار خدمات رسانی به مراجعه کنندگان را بر عهده دارند.
وی بیان کرد: این مرکز تخصصی واکسیناسیون با همکاری مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح، بسیج دانشجویی و … راه اندازی شده و تا زمانی که واکسیناسیون عمومی انجام شود دایر خواهد بود.

About Author